La sfârşitul reprezentaţiei, spectatorii au luat parte la manifestarea organizată în foaierul Centrului Cultural Municipal “George Coşbuc”, unde directorul instituţiei, dr. Dorel Cosma, a vorbit despre sprijinul dat de Cornel Udrea la conturarea proiectului în desfăşurare şi a propus ca omul de cultură clujean să devină cetăţean de onoare al Bistriţei. Prin aplauze, bistriţenii au încercat să susţină propunerea în faţa primarului Vasile Moldovan, care l-a felicitat pe Udrea şi i-a înmânat însemnele festivalului şi o diplomă de excelenţă. Directorul Cosma a avut cuvinte frumoase pentru doi editori din Bistriţa, Nicolae Băciuţ, directorul Direcţiei pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Naţional Mureş, care conduce “Editura “Nico”, şi Tiberiu Irimia, Editura “Karuna”, prezenţi cu standuri la târgul de carte organizat şi, totodată, susţinători ai bibliotecii Centrului Cultural Municipal. Cornel Udrea a lansat mai multe volume şi a acordat autografe celor interesaţi.
A urmat, de la 19.00, spectacolul cu piesa “Gară pentru toţi” de acelaşi Cornel Udrea; de această dată, piesa a fost interpretată de actriţa Daniela Boştină, de la Teatrul “Al. Davila” din Ploieşti. În piesă, gara are conotaţiile întregii existenţe a personajului, de nu cumva chiar a lumii noastre umane. Actriţa imaginează oameni şi situaţii ale contemporaneităţii pe care le discută şi rezolvă cu o naturaleţe a profesionistei jocului scenic. Cinetica jocului a augmentat forţa expresivă a actriţei mature, capabilă să “inventeze” dialoguri cu sine, cu personaje care trec prin gară, astfel încât spectatorii au chemat-o pe ploieşteancă la rampă de mai multe ori.
Cele două spectacole au fost nu un examen trecut de textele lui Cornel Udrea, ci confirmarea aderenţei dramaturgiei sale la sensibilitatea publicului bistriţean şi, de ce nu, contemporan, deoarece autorul clujean este printre puţinii români jucaţi de teatrele noastre. Piesele prezentate nu au desfăşurat un anumit epic, substituit cu dibăcie prin puterea expresivă a limbajului, cu trimiteri tragice şi lirice, dramatice, structurând maniera Udrea. Este de fapt “reţeta” autorului în rezolvarea situaţiei dramatice care l-a luat în “stăpânire”.