Odată cu intrarea în acest centru comercial, Inditex a bifat şase dintre marile centre comerciale ale Bucureştiului. Cei peste 26.000 de mp cât reprezintă suprafaţa totală ocupată în centrele comerciale din România de magazinele Inditex, din care cel mai important brand este Zara, echivalează cu suprafaţa unui mall propriu.
Deschiderea centrului comercial din cartierul bucureştean Berceni a fost amânată pentru începutul lui 2010 după ce, iniţial, fusese programată pentru luna octombrie a acestui an. Conform unui raport financiar al Sparkassen Immobilien, compania care dezvoltă proiectul în parteneriat cu firma EMCT, investiţia în Sun Plaza este de 200 milioane de euro, iar în momentul de faţă circa 85% din spaţii sunt precontractate. Alături de mărcile Inditex, au mai închiriat spaţii în centrul comercial şi hipermarketul Cora, Bucureşti, Mobexpert, Flanco sau retailerul de îmbrăcăminte C&A, informeaza BusinessTexin.
Octombrie 2009