Ieri a avut loc deschiderea celei de-a 59-a editii a Festivalului International de la Cannes, la care participa 55 de filme din 30 de tari. Ca si la editiile trecute, compania elvetiana Chopard, care a creat noua versiune a trofeului Palme d’Or, este partener oficial al festivalului. Pentru aceasta editie, Chopard a pregatit cateva surprize.
Pe 20 mai, va fi inmanat Trofeul Chopard celor mai talentati tineri actori de la Hollywood, iar pe 26 mai va avea loc marea petrecere Chopard, ale carei detalii sunt tinute intotdeauna in mare secret. Pe 23 mai, Chopard va prezenta, in cadrul unui eveniment prezentat de actrita Liz Hurley, ultima colectie de bijuterii pentru plaja.
Aventuri in camera comorilor
Compania a inchiriat un etaj al hotelului Majestic din Cannes, unde se afla ceea ce angajatii numesc „camera comorilor”: un apartament bine pazit, in care sunt depozitate bijuteriile ce vor fi livrate starurilor. Aici se gasesc peste 500 de seturi de bijuterii, care vor ajunge la vedete prin intermediul bodyguarzilor. Compania elvetiana Chopard&Cie, detinuta de familia Scheufele, este sponsor oficial al Festivalului International de la Cannes din 1998.
Cu un an inainte, Bertrand Viot, presedintele festivalului, a cunoscut-o pe Caroline Gruosi-Scheufele, copresedinte al companiei Chopard si, impresionat de creatiile acesteia, a rugat-o sa creeze o noua versiune a trofeului Palme d’Or. Rezultatul este vizibil de atunci incoace, in fiecare an, sub forma ramurii de palmier din aur, incastrata intr-un bloc de cristal.