Noul model vestimentar - camasa ce avea guler cu butoni, a devenit emblema brandului incepand cu sfarsitul anilor 1900. Peste anii 20 si-a pus amprenta Jean Rene Lacoste, cu modelul Polo Lacoste. Dupa ce brandul a fost numit astfel tricourile au fost inscriptionate cu logo-ul brandului - crocodilul. Unele voci spun ca de la acea data vorbim de primul articol de imbracaminte sport care purta un element de brand vizibil.
La finalul anilor 60, Ralph Lauren, ce fusese odinioara in echipa de vanzari a Brooks Brothers, isi lanseaza propriul brand Polo. Apare logo-ul Polo Lauren, reprezentand un jucator de polo, iar in anul 1972 Ralph Lauren lanseaza prima colectie Polo pentru femei. Tricoul Polo, acum cu maneci scurte si in zeci - sute de culori, devine din ce in ce mai polular, fiind rapid adoptat de vedetele vremii.
Revenind in zilele noastre, tricoul Polo ramane la linia de demarcatie intre casual si formal, nefiind nici atat de simplu precum un tricou clasic. dar nici atat de elegant precum o camasa. Este de cele mai multe ori confectionat din bumbac, fiind regasit ca element vestimentar pretabil oricarui anotimp. Daca initial tricoul Polo a fost un element vestimentar destinat barbatilor, astazi il regasim in colectiile Resort 2015, prin marii designeri precum Jason Wu, Nicolas Ghesquiere, Derek Lam si nu numai.
Tricourile Polo au patruns si in zona tehnologiei. Astfel, Tricoul Ralph Lauren Polo Tech este prevazut cu senzori biometrici a caror functionalitate este similara cu cea a bratarilor inteligente. Datele colectate sunt trimise catre un smartphone, putand astfel urmari in timp real date despre efortul depus, caloriile arse precum si masuratori ale ritmului cardiac. Cu sau fara tehnologie, masculin sau feminin, tricoul Polo se distinge printr-un design clasic care nu se demodeaza.
Iulie 2015
A.I.
editor artline.ro