- Daca locul de munca va permite sa ocoliti stilul vestimentar casual-business, un stil elegant si in acelasi timp si confortabil, puteti sa optati pentru un stil casual-relaxat.
Asa cum este normal din punct de vedere etic si moral, la locul de munca este recomandat sa ocoliti tinutele vulgare sau cele care i-ar putea jigni sau supara pe unii dintre colegi.
La locul de munca angajatii ar trebui sa opteze pentru un stil vestimentar confortabil si decent.
In cazul in care angajatii parasesc biroul doar ocazional sau clientii nu se intalnesc cu reprezentanti ai companiei, in privinta tinutei pot fi luate unele decizii pentru confortul celor care isi desfasoara activitatea in birourile companiei.
Business-casual este un stil ce ar trebui adoptat de fiecare data cand reprezentati compania sau purtati discutii cu clienti sau potentiali clienti.
Pentru intalnirile care au loc in cadrul unor evenimente ceva mai deosebite, puteti sa cereti sfatul colegilor care au reprezentat compania la intalnirile ce au avut loc la cina, pranz sau altfel de intalniri. Cel mai potrivit este sa asortati eleganta cu decenta si sa va ganditi ca sunteti imaginea companiei pentru care lucrati.
Daca aveti de rostit un discurs in fata unei multimi, o rochie formala sau un costum intr-o linie clasica sunt cele mai potrivite.
In cele din urma, atunci cand un client sau un partener de afaceri si-a anuntat vizita, trebuie sa optati pentru o tinuta business-casual.