Syoss anunta castigatoarea concursului de creativitatea vizuala pentru tinerii designeri de la Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca
Henkel Romania a organizat pentru al doilea an consecutiv un concurs de design grafic inspirat de marca Syoss, pentru studentii de la Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca (U.A.D.), sectia de Moda si Design Vestimentar. Competitia de creativitate vizuala, care anul acesta a avut ca obiectiv designul de esarfe, a fost castigata de absolventa Madalina Drobota.
Juriul acestei editii a fost format din Prof.univ.dr. Elena Basso-Stanescu din cadrul U.A.D. Cluj-Napoca si reprezentantii diviziei Beauty Care Henkel Romania.
Vizualul pentru esarfa propus de castigatoare a fost ales de juriu din cele 36 de modele inscrise de tinerii designeri, pe baza a doua criterii: versatilitatea designului si originalitatea cu care reflecta grafic trendurile actuale inspirate de marca Syoss, brandul premium de ingrijire, coafare si colorare a parului din portofoliul Henkel Romania. Alaturi de sprijinul financiar, castigatoarea va beneficia si de promovare pe platformele online Syoss: www.syoss.ro si facebook.com/Syoss.Romania.
„Succesul editiei anterioare ne-a convins sa continuam si in acest an concursul Syoss de creativitate grafica pentru studentii sectiei de Moda si Design Vestimentar din cadrul Universitatii de Arta si Design Cluj-Napoca. stim ca U.A.D. este un adevarat pol al stilului, creatoare de trenduri la nivel national si ne bucuram ca Syoss poate sustine si investi in curajul creativ, care poate genera aceste trenduri”, a declarat Gabriel Barbu, General Manager Beauty Care, Henkel Romania.
Avand un numar din ce in ce mai mare de participanti, aceasta este cea de-a doua editie a concursului Syoss pentru creativitate vizuala, dupa ce in 2013 Syoss a organizat concursul de design grafic pentru tricouri. in 2013, premiul Syoss a fost castigat de Ioana Laura Davidoaia, absolventa a programului de masterat din cadrul Universitatii de Arta si Design Cluj-Napoca.
Despre SYOSS:
Lansata in anul 2009, marca SYOSS a deschis noi segmente pe piata din Romania dedicata produselor pentru ingrijirea, coafarea si vopsirea parului, oferind produse premium cu performanta profesionala, disponibile in orice magazin la preturi accesibile. Toate gamele SYOSS sunt dezvoltate si testate impreuna cu hairstilisti si hairdresseri profesionisti. Mai multe detalii pe: www.syoss.ro si www.facebook.com/Syoss.Romania
Henkel Romania - „De 20 de ani ne pasa de valorile romanesti”
in 2014, Henkel aniverseaza 20 de ani pe piata din Romania, desfasurand o serie de activitati strategice si parteneriate menite sa recunoasca, sa sustina si sa promoveze valori romanesti, asa cum a facut-o de la infiintare pana acum.
in calitate de membru responsabil al societatii romanesti, Henkel Romania este implicata activ in in viata sociala si culturala a comunitatii, prin proiecte care promoveza valorile locale, precum sustinerea tinerilor designeri romani, implicarea activa in cele mai importante festivaluri culturale din Romania, sponsorizarea mai multor proiecte ecologice, culturale, activitati sociale caritabile, sportive si proiecte educative.
De la infiintarea sa in Romania, in 1994, Henkel a lansat cu succes pe piata romaneasca un important numar de marci din portofoliul international Henkel, precum: Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Somat, Clin, Bref – dintre detergenti; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Syoss, Vademecum, Perfect Mousse, Nectra dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Moment, Super Attak, Loctite si Teroson – dintre adezivi si tehnologii.
Comunicat de presa