Evenimentul E coada la carte! organizat vineri, 18 octombrie, in fata librariei Litera de pe bd. Magheru s-a bucurat de un real succes! Multumim miilor de bucuresteni care s-au alaturat cu entuziasm initiativei noastre simbolice si s-au asezat la coada care s-a intins pe mai bine de 500 de metri! Iata ca oamenii inca mai sunt interesati de carte si ca nu ezita sa stea la coada pentru a o avea!
Copii, tineri si adulti au stat laolalta pentru câteva ore, animati de acelasi scop. Au vorbit despre carte dar si despre altele, in general, au intrat in jocul provocarilor noastre si au raspuns in scris, foarte inspirat, la intrebarea De ce citesc? In zilele ce urmeaza vom posta pe facebook.com/Litera toate aceste raspunsuri si il vom alege pe cel mai frumos argumentat. Câstigatorul va primi de la Litera 365 de carti de citit intr-un an, intr-o selectie care ii va bucura biblioteca!
In cadrul evenimentului, fiecare participant a primit o carte-cadou din partea Editurii Litera, premii instant (Dictionar universal de filme, de Tudor Caranfil, pentru cei care au extras Jokerul norocos), plus multe alte surprize.
In viitorul apropiat, pregatim surprize si pentru cititorii nostri din tara care ne-au lasat mesaje foarte entuziaste legate de proiectul E coada la carte! pe pagina noastra de facebook.
Cele 5000 de carti oferite in cadrul campaniei fac parte din colectiile de fictiune si nonfictiune ale editurii: Premium, Nobel, Thriller, Bestseller International, Biblioteca pentru toti, Cartea de buzunar, Romanul de dragoste, Lady, Lira, colectiile de calatorie (Cartoville), carti practice sau pentru copii.
Pentru câteva ore, cartea a fost stirea zilei, cel mai important subiect de dezbatere! Ne bucuram ca evenimentul si-a atins scopul, acela de a face ca acest minunat obiect care este cartea sa fie vedeta si sa i se acorde atentia pe care o merita. E coada la carte face parte dintr-o ampla campanie de promovare a lecturii inceputa in aceasta primavara cu Noaptea cartilor deschise. Nu ne vom opri aici! Rezultatul campaniilor noastre ne motiveaza sa continuam in acelasi spirit iar pentru viitor pregatim evenimente de aceeasi amploare si… nonconformism. Aceste campanii sunt manifestul nostru pentru intoarcerea la lectura si la adevaratele valori culturale. Marin Vidrascu, director executiv al Editurii Litera
* * *
Intr-o lume care a uitat sa (mai) citeasca, Editura Litera are curajul sa puna un pariu cu fiecare dintre noi. Care sunt argumentele sale? O oferta editoriala pentru toate gusturile si pentru toate nivelurile de pregatire. De la fictiune, istorie, bestseller international si ghiduri turistice, pâna la carti pentru copii, dictionare si auxiliare de limbi straine, enciclopedii si atlase. O calitate ireprosabila a tiparului. O selectie riguroasa, facuta de specialisti, pe baza cererilor unui public exigent. O echipa tânara, formata din profesionisti cu experienta in domeniu. Oameni care pun mare pret pe cartea-obiect. O comoara de citit, de inteles, de facut si de primit cadou, de lasat mostenire. Ceva trainic. Util. Frumos. Adevarat. Adica toate câte au fost uitate. si regasite. Te regasesti in cartile Editurii Litera. Pentru ca inseamna cultura. Nu maculatura.
Comunicat
22 octombrie 2013