Cu o saptamana inainte ca filmul "Codul lui Da Vinci", in regia lui Ron Howard, sa deschida Festivalul de la Cannes (17 mai), Eurostar a lansat un concurs international de enigme pentru promovarea productiei. Eurostar detine trenul de mare viteza care leaga Franta de Marea Britanie. Concursul, care poate fi gasit la adresa http://quest.eurostar.com/en-gb/home.php, se adreseaza internautilor de peste 18 ani, rezidenti in Franta, Belgia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii sau Noua Zeelanda. Competitia consta in teste de cultura generala si de testare a aptitudinilor si va lua sfarsit pe 30 mai.
Premiul pus in joc de compania Eurostar, care in 2004 a avut cu 15% mai multi pasageri (respectiv 7,27 de milioane de calatori) decat in 2003, este uimitor. Castigatorul va primi calatorii gratuite pe viata cu compania Eurostar, cazare gratuita la Hotelul Ritz din Paris si la Hotelul Claridge din Londra pe o perioada de cinci ani. In plus, 200.000 de euro, bani de cheltuiala in cele doua capitale, mai ales in galeria Lafayette (Paris) si in magazinul Harrod’s (Londra). Asta pentru a da o sansa cititorilor care au calatorit intre Marea Britanie si Franta si care si-au uitat in tren exemplarele din "Codul lui Da Vinci". Eurostar a gasit numai in 2004 peste o mie de exemplare din romanul lui Dan Brown.
Guillaume Percy, presedintele Eurostar, a declarat ca jocul este "cel mai criptat din lume, iar castigatorul va fi considerat echivalentul profesorului Robert Langdon", eroul bestsellerului semnat de Dan Brown. Pentru aceasta campanie, Eurostar a investit zece milioane de euro in parteneriatul cu producatorii filmului.