Extinzand definitia de la un atac izolat, cuvantul ajunge sa includa actele zilnice de agresare, fizica si psihica, a oamenilor in lumea contemporana.
Spectacolul este construit din sase scene diferite, aparent fara legatura intre ele. Un om de afaceri nu poate sa se imbarce in avion pentru ca aeroportul a fost inchis dupa o alarma cu bomba. O femeie devine victima a amantului ei intr-un joc sexual care degenereaza intr-un act de sadism. Doua batrane comploteaza uciderea ginerelui uneia dintre ele. O femeie se sinucide in "camera de odihna" a unei firme ai carei angajati sunt zdruncinati de tensiuni si frustrari ce rabufnesc isteric. Doi militari se amuza pe marginea unor fotografii surprinse la locul unei atrocitati, in timp ce isi bat joc de un camarad mai slab de inger. Omul de afaceri din prolog se afla la bordul avionului cand i se spune ca un motor a luat foc. Treptat, legaturile dintre scene se deslusesc. Totul s-a intamplat pe parcursul unei singure zile, in locuri diferite, implicand oameni legati intr-un fel sau altul intre ei.
Oleg si Vladimir Presniakov, nascuti in 1969, respectiv 1974, la Ekaterinburg, au studiat Literele si au fondat apoi un teatru experimental. Printre textele scrise de ei se numara piesele "Playing the Victim", "The Pub" si "Resurrection: Super" si romanul "Kill the Referee". Textele lor au fost prezentate la New York, Londra, Viena, Lisabona, Sydney, Sao Paolo, Berlin etc. (M.A.)