In sala "Reduta", in ambianta catifelelor, inspirat pictate, expuse de Ileana Sbarcea-Muresanu, am ascultat, in deschidere, concertul Studioului de muzica veche (Georgeta Stoleriu, Verona Maier, Anca Iarosevici, Robert Dumitrescu), incantand in pagini de Sartorius, Caianu si R. Dumitrescu, in cantece spaniole de epoca sau in Suita medievala (sec. IX-XIII), interpretate pe instrumente "vechi", cu secvente vocale de rafinata puritate; a doua zi, dar si in serile urmatoare, Sherban Lupu a urcat pe scena alaturi de colaboratori si prieteni de o viata - violoncelistul Mirel Iancovici (de multi ani profesor la Conservatorul din Maastricht - Olanda) si pianistul Jan Hobson (coleg la Universitatea Illinois-SUA), dar si de pianistii Luiza Borac (de asemenea profesor universitar, dar la Hanovra - Germania) si Andrei Tanasescu sau de violistul olandez Marc Tooten, solisti deopotriva indragostiti de muzica de camera, cantand cu talent, reala placere si implicare emotionala, in diverse "combinatii" instrumentale, partituri de Beethoven, Rachberg, Mendelssohn-Bartholdy, Chopin, Ravel, Romberg, Servais, Dvorak, Brahms, Schumann si creatii de secol XX semnate de Sciarrino, Piazzola sau Dohnanyi, propunand chiar prime auditii - o lucrare de Zemlinsky si o partitura de Theodor Grigoriu. Si cum S. Lupu, L. Borac sau J. Hobson sunt impatimiti ai creatiei enesciene, opusurile maestrului roman s-au regasit din plin in cele opt zile ale festivalului care, deloc intamplator, s-au incheiat chiar pe 19 august, cand se implineau 126 de ani de la nasterea compozitorului. In dorinta de a raspunde celor mai variate preferinte, a fost invitat "Marius Popp String Version" pentru o excelenta seara de jazz, iar in ultimele doua zile s-a desfasurat si Simpozionul "George Enescu, contemporanul nostru".