


Cerruti, brand de top din industria vestimentatiei, fondat in Italia in 1881 mai intati in domeniul textilelor, apoi din 1950 in realizarea de articole vestimentare, s-a orientat in ultimii ani mai mult spre colectiile destinate partii masculine. Vestimentatia de dama semnata Cerruti a disparut din peisajul evenimentelor mondene pentru cateva sezoane lungi.
Pe 1 octombrie 2009, situatia avea sa se schimbe. Compania a apelat la designerul londonez de origine australiana Richard Nicoll, pentru a reinvia credibilitatea Cerruti pe piata articolelor vestimentare destinate femeilor.
Richard Nicoll nu a avut o munca prea dificila. El a reusit sa identifice puterea Cerruti in tinutele de zi si a avut ideea geniala de a lansa pe piata tinute elegante pentru femeile dedicate carierei. Una din modalitatile de a evidentia colectia de toamna 2010 ce va fi lansata sub semnatura Cerruti este cea de a folosi anumite culori.
Culoarea afinelor spre exemplu, incorporata intr-un singur aspect, apoi trecerea rapida la gri sau albastru ori catre culori pastelate, transforma colectia anuntata pentru toamna anului 2010 intr-una chic apreciata de majoritatea criticilor din industria modei.
imagini: style.com
Martie 2010