Pentru aceasta prima reprezentatie, a unei partituri baroce dintr-o era muzicala cu un succes fulminant in Occident in ultimele decenii, realizatorii s-au oprit la doua X1_AdParams = { 'pub':'1212121112121', 'site':'romanialibera', 'section':'site', 'zone':'rectangle', 'size':'300x250' }; texte putin cunoscute, doua cantate care au fost juxtapuse datorita temei comune. Ele apartin compozitorilor baroci Michel Pignolet de Monteclair si John Frederick Lampe. Vom avea de fapt trei spectacole diferite ca stil in aceasta montare, pentru ca, dupa cum se stie, motivul "Pyram si Thisbe", care reprezinta esenta tragicomediei, se refera tocmai la relativitatea actului artistic, natura schimbatoare a acestuia in functie de publicul pe care-l ai in fata.
Aceasta indrazneata si novatoare conceptie regizorala ii apartine tinerei realizatoare Andreea Valean. Originalitatea privirii ei asupra mentalului baroc merge chiar si mai departe: "Intr-un fel, regizorul (personaj-cheie in montarea cu "Pyram si Thisbe" : n.n.) este un inaintas neinteles, un Konstantin din 'Pescarusul' sau o Sarah Kane, dar el nici macar nu poate sa isi permita sa se sinucida", declara Andreea Valean.
Alaturi de Andreea Valean numele implicate fiind de prima mana: dirijorul Tiberiu Soare, doua invitate din strainatate: Mary Collins : coregrafie baroca si soprana Sophie Boulin : casting si pregatire vocala.