Muzeul Național al Țăranului Român sărbătorește 23 de ani de la refondare prin lansarea unei aplicații de mobil
Marți, 5 februarie 2013, Muzeul Național al Ţăranului Român împlineşte 23 de ani de la refondarea sa.
Cu această ocazie, de la ora 18.00, Muzeul Ţăranului, în colaborare cu agenţia de publicitate Draftfcb, îşi invită fanii, la Clubul Țăranului, să afle în timp real noutăţile şi calendarul de evenimente MNŢR, folosind noua aplicaţie pentru telefonul mobil. Iar de la ora 20:00, Vasile Dinu şi Taraful de la Mârşa vor susţine un concert la care intrarea este liberă.
Aplicaţia este disponibilă iniţial doar pentru terminale mobile care folosesc sistemul de operare iOS şi poate fi descărcată gratuit din AppStore.
„Ideea pentru aplicaţia MNŢR a venit în mod natural – aveam deja o simpatie pentru Muzeul Ţăranului Român, pentru ca MNȚR a devenit și un hub cultural, ba chiar un loc de hangout. Este un muzeu care ţine pasul cu mediile noi. Pe lângă turul virtual al muzeului, aplicaţia MNŢR vine ca o completare a prezentei Muzeului Național al Țăranului Român în mediul digital.”, declară Andrei Mihăilescu, Copywriter Draftfcb.
Din interfaţa aplicaţiei, personalizată cu motive tradiţionale româneşti, utilizatorii pot accesa două secţiuni principale: Muzeu şi Evenimente. Prima secţiune conţine informaţii istorice, dar şi date utile precum adresa, programul sau preţul biletelor, iar secţiunea Evenimente conţine un calendar mereu actualizat al proiecţiilor de filme, concertelor, lansărilor de carte şi altor evenimente găzduite de Muzeul Ţăranului.
„Având în vedere că Muzeul Național al Ţăranului Român are o efervescenţă aparte, aplicaţia a fost gândită pentru a permite utilizatorilor de iPhone să fie la curent cu toate evenimentele care se organizează la Muzeul Ţăranului, dar serveşte şi ca o sursă de informaţii pentru cei care n-au trecut încă pragul muzeului”, adaugă Sorin Tofan, Art Director Draftfcb.
Aplicaţia va fi promovată printr-o campanie media OOH şi indoor neconvenţională. Pe panouri vor fi montate covoare lucrate manual al căror model formează un QR Code. QR Code-ul trimite către link-ul din Appstore de unde se poate lua aplicația.
„<Lucrate manual, explorate digital> este ideea care surprinde esenţa campaniei dezvoltate pentru Muzeul Național al Ţăranului Roman – un amestec între vechi şi nou care s-a materializat prin covoare tradiţionale cu modele care formează un QR Code cu link-ul către aplicaţie”, explică Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb.