Celebra pentru campaniile publicitare inventive si adesea imbinandu-se cu arta, compania Lucky Strike a reprezentat intotdeauna un simbol al designului in domeniul publicitar, in pofida conotatiei negative a produsului vandut.
In acelasi spirit creativ, Lucky Strike lanseaza o opera de arta : pachetul de tigari in valoare de 100.000 dolari, o expresie inedita a vietii contemporane. Pachetul este realizat din aur de 18 carate, fiind impodobit cu un diamant si un rubin. Noua creatie Lucky Strike va fi prezentata in mai multe aeroporturi internationale - loc ales ca reprezentativ pentru ritmul agitat, tehnic si cosmopolit al vietii secolului XXI - intre care Frankfurt in septembrie, Dusseldorf in noiembrie si Munchen in decembrie.
Opera de arta este creata de celebrul duo spaniol "El Ultimo Grito" in colaborare cu bijutierii de la "Richard Fox Associates". "El Ultimo Grito" au castigat numeroase premii pentru creatiile lor, unele fiind incluse in colectiile unor muzee celebre din intreaga lume.
Sigla Lucky Strike a fost mereu un simbol pentru artisti si designeri, inspirandu-l printre primii pe Raymond Loewy, care i-a dat forma de astazi, dar si pe altii, precum Keith Haring, Richard Blake, Stuart Davies, Mel Ramos.
In afara acestui pachet unicat va fi lansata o serie speciala, in editie limitata, de pachete autentice, care vor fi puse in vanzare in cateva aeroporturi europene importante.
1 septembrie 2006