Fondata in 1975, compania Microsoft Inc. este cunoscuta in intreaga lume pentru realizarea si promovarea produselor precum Office, Xbox, Windows si multe altele. Logo-ul Microsoft a fost facut in asa fel incat sa sugereze intentiile companiei de a avansa in tehnica in continua expansiune.
Logo-ul Micosoft poate fi definit prin "stilul intalneste simplitatea" si evidentiaza perfect misiunea companiei de a crea produse de calitate promovate simplu si fara sloganuri complicate.
Compania si logo-ul Microsoft au devenit sinonime cu ideile inovatoare si ultimile noutati tehnologice.
Cea de-a doua versiune a siglei companiei a avut un concept fantezist. Acesta a fost creat in 1987 de Scott Baker.
Scris cu fonturi "helvetica", noul logo continea si intrebarea "unde vrei sa mergi astazi?", inspirand nenumaratele oportunitati de a naviga in lumea tehnologiei.
Chiar daca in timp logo-ul companiei a trecut pin modificari, acesta avand intr-un timp mesajul "unde vrei sa mergi astazi?" alaturi de numele corporatiei sau "potentialul tau, pasiunea noastra", mesajul este in fapt unul simplu, "Microsoft".