KFC si-a pastrat remarcabil identitatea vizuala. Logo-ul KFC s-a adaptat evolutiei din industria fast food pastrand in prim plan imaginea Colonelului Sanders, cel fara de care KFC nu ar fi existat astazi.
Logo-ul KFC poate fi vazut chiar din spatiu. El a fost creat in mijlocul desertului din Nevada pe o suprafata de zeci de mii de metri patrati.
La inceputul anului 1939, dupa o incercare si in 1937, in Salt Lake City din Statele Unite ale Americii, Colonelul Sanders, un om obisnuit, a decis sa inaugureze un restaurant de tip fast food. A intalnit la Chicago un bucatar experimentat care lucra la un restaurant de succes din Corbin, Kentucky.
In timpul sederii sale in oraselul din Kentucky, Sanders vizita zilnic restaurantul in care gatea priceputul bucatar. I-au placut atat de mult puii gatiti de acesta incat i-a propus sa ii fie partener intr-o afacere tip fast food menita sa serveasca pe cei infometati cu carne de pui gatita cu ierburi aromate si condimente special alese.
Dand de gustul puiului gatit de Sanders, clientii au devenit tot mai multi si afacerea a crescut de la o zi la alta fiind cunoscuta sub numele de Kentucky Fried Chicken. Cum popularitatea puilor gatiti intr-un mod deosebit a depasit orice asteptare au inceput sa apara in intreaga tara francize.
Prima franciza a apartinut incepand din 1952 lui Pete Harman din Utah.
Kentucky Fried Chicken a fost schimbat in KFC in anul 1990 pentru a elimina cuvantul fried (prajit) din denumirea a ceea ce a devenit astazi un nume cunoscut pretutindeni.