Henkel Romania, prin marca Perwoll, anunta o noua editie a concursului national de schite de design vestimentar pentru tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani, „Like New Designers by Perwoll”.
Si in acest an, competitia se adreseaza atat persoanelor cu studii de profil, cat si tinerilor amatori. Toti cei interesati sunt invitati sa inscrie electronic 10-15 schite cu o colectie proprie prêt-à-porter, pe tema „tendinte alb-negru", pana pe 17 noiembrie 2013, la adresa de e-mail concurs@atelierperwoll.ro.
Datorita succesului editiei anterioare, concursul va avea in acest an doi castigatori: unul ales de juriu si unul ales de public, prin vot online.
Castigatorul desemnat de juriu va primi 1.500 de euro pentru crearea efectiva a unei colectii de 5-7 tinute din schitele sale si va beneficia de expunere gratuita a creatiilor spre vanzare in perioada februarie – iulie 2013, in showroom-ul si platforma online Molecule F si ulterior in magazinul Band of Creators, Bucuresti. De asemenea, pe parcursul procesului de creare a tinutelor, castigatorul marelui premiu va fi sustinut si consiliat de membrii juriului.
Tanarul designer a carui colectie primeste cele mai multe voturi online din partea publicului va fi desemnat castigator al Premiului de Popularitate si va beneficia de o intalnire de lucru (workshop privat gratuit) cu Adelina Ivan (fashion designer), pentru consiliere in dezvoltarea unei cariere in domeniul designului vestimentar.
Numai in perioada 18 noiembrie - 1 decembrie 2013, toate schitele inscrise in concurs vor putea fi votate online, pe atelierperwoll.ro, de catre orice vizitator al site-ului.
Ambii castigatori vor fi anuntati pana la data de 5 decembrie 2013 si se vor bucura totodata de promovare in mass-media, pe site-ul www.atelierperwoll.ro (prima platforma online lansata de Perwoll si dedicata tinerilor designeri si curentului vintage din Romania), dar si in cadrul evenimentelor organizatorului.
Juriul competitiei este alcatuit din Adelina Ivan (designer vestimentar), Marian Palie (stilist de moda), Mirela Bucovicean (fondator Molecule F) si Constantin Vasile (reprezentant Henkel Romania, divizia Detergenti).
In evaluarea schitelor, juriul va tine cont de criterii precum: respectarea temei, originalitatea conceptului colectiei si potentialul vandabil al creatiilor.
Conditiile de inscriere in concurs sunt:
• Participantii trebuie sa aiba intre 18 si 35 de ani;
• Participantii trebuie sa respecte tema concursului, „tendinte alb-negru”;
• Pentru inscriere, tinerii trebuie sa trimita la adresa de e-mail concurs@atelierperwoll.ro, pana pe 17 noiembrie 2013:
o colectie prêt-à-porter de 10-15 schite de moda, pe tema „tendinte alb-negru”, format .JPG;
denumirea colectiei si o foarte scurta descriere a conceptului;
datele de contact (nume, prenume, adresa, numar de telefon si data nasterii).
“Entuziasmul si creativitatea participantilor de anul trecut ne motiveaza sa continuam traditia Perwoll de a sprijini tinerii designeri si de a-i ajuta sa se afirme. Atat aceasta initiativa, cat si Premiul Perwoll pentru Tineri Designeri, pe care il acordam in fiecare an absolventilor universitatilor de design din tara, reprezinta modul nostru de a fi alaturi de moda romaneasca in formare”, declara Costi Vasile, Junior Brand Manager Perwoll, Laundry & Home Care Henkel Romania.
"Ma bucur ca Like New Designers, concursul national de schite de moda organizat de Perwoll, care isi propune sa miste creativitatea tinerilor si sa sustina tinerele talente in design vestimentar, a ajuns la editia a doua. Catalin Valean, castigatorul editiei trecute, a devenit deja o voce distincta in peisajul fashion designului romanesc, confirmand inca o data succesul acestei initiative si nivelul ridicat al inscrierilor primite", declara Marian Palie, stilist de moda si membru al juriului.
Prima editie a concursului national de schite de design vestimentar a fost organizata de Perwoll in 2012 si a fost castigata de tanarul designer clujean Catalin Valean, cu colectia “Tranzitii”. Intitulat „Fii creator de Haute-Couleur!” si avand ca tema de schite “culori”, concursul a adunat un numar impresionant de 79 de participanti din intreaga tara.
* * *
Despre juriu
Adelina Ivan
Adelina Ivan a absolvit Facultatea de Design la Academia de Arta din Bucuresti. Din 2009, a lansat brandul Adelina Ivan, o linie ready-to-wear in editie limitata, produsa integral in atelierul propriu. Colectiile designerului urmaresc teme axate pe reinventarea taieturilor clasice si pattern-uri derivate din forme geometrice cu accente deconstructiviste si in cromatica neutra.
Adelina Ivan si-a prezentat colectia de primavara-vara 2013 la Berlin Fashion Week si a participat din 2008, timp de doua sezoane pe an la targurile de moda Prêt à Porter Paris si The Train New York, iar in primavara anului 2010 a prezentat colectia toamna-iarna 2010/2011 in cadrul unui festival organizat de Weareurope la Tokio. In aprilie 2012 a fost desemnata Designerul Anului 2011 de catre publicatia online www.fashionandbeauty.ro
Colectiile Adelina Ivan se gasesc in magazine din Paris, New York, Lisabona, Milano, Kuweit si Beirut, iar in Bucuresti in Concept Store-uri, precum Entrance, Hobirama, Eva – design romanesc, The Place si Cocor, iar in on line pe Molecule-F.com.
Marian Palie
Este unul dintre cei mai cunoscuti stilisti de moda din Romania. A colaborat in calitate de fashion stylist cu publicatii precum Elle, The One, Tabu, The Art of Living, Viva, All Hollow, Beau Monde, Men's Health etc. A fost director de stil pentru Berlin Fashion Week, pentru designerii Irina Schrotter, Lucian Broscatean, Adelina Ivan. De asemenea, lucreaza la show-uri de moda, sustine cursuri de imagine si stil, ofera consultanta de brand si scrie pe site-ul www.DoiTreiSi.ro. Printre clientii lui se numara: Adelina Ivan, Valentina Vidrascu, Kristina Dragomir, Venera Arapu, Gabriela Dumitran, Patzaikin etc.
Mirela Bucovicean
Este unul dintre promotorii de baza ai designului romanesc. Fondeaza in 2010 Molecule-F.com, prima si singura platforma de promovare si vanzare dedicata in exclusivitate designerilor romani, ca o continuare fireasca a activitatii avute timp de aproape 10 ani in business-ul familiei, axat pe creatie si productie vestimentara.
Molecule F a reusit inca de la bun inceput sa se impuna in peisajul modei romanesti ca etalon al acestuia, pastrandu-si acest statut chiar si dupa aproape 4 ani de activitate, atat prin proiectele desfasurate in online si offline, cat si prin calitatea selectiei designerilor prezenti in cadrul platformei.
Comunicat de presa
8 octombrie 2013