Funky Business
Editura PUBLICA
29 mai, ora 19.00,
Librria Crtureti - Verona
Talentul face capitalul s danseze
Acesta este subtitlul i principalul mesaj al bestseller-ului internaional Funky Business, a crui ediie n limba romn va fi lansat pe 29 mai la Bucureti. Evenimentul organizat de editura Publica l va avea ca personaj central pe Dr. Kjell Nordstrom, unul din cei doi autori ai crii.
"Funky Business" se afl pe locul 16 ntr-un top al celor mai bune cri de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury.
Manifest al noii generaii de lideri, i nu numai, Funky Business este o lectur obligatorie pentru cei care vor s nvee limbajul i reetele noii economii. De fapt, n vremurile funky pe care le trim, suntem cu toii lideri, ne spun cei doi autori. Deinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar btlia dintre ele este noul razboi rece. Ca s ne difereniem de ceilali, avem nevoie de strategii noi. Ca s nu ieim din joc, trebuie s ieim n eviden. Ce soluii avem pentru a fi competitivi? "S refuzm competiia" - iat rspunsul paradoxal pe care ni-l ofer Nordstrom i Ridderstrale. Ne pierdem n mulime dac acceptm s alergm la un loc cu ceilali.
Pentru a avea succes, trebuie s fim diferii, s fim funky. S fii funky nseamn s ii foloseti din plin imaginaia. Pentru a fenta capcana ntins de pia trebuie s facem apel la latura emoional a fiinei umane, nu la cea raional. Astzi, doar talentul face capitalul s danseze.
Funky Business a fost tradus pn acum n 34 de limbi.
Thinkers 50, clasamentul bianual global al celor mai importani gnditori din domeniul managementului, i plaseaz pe Nordstrom i Ridderstrale, autorii Funky Business, pe locul 9 n ntreaga lume i pe prima poziie n Europa n anul 2005.
Kjell Nordstrom este profesor la Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care prefer ca ntr-o lume a costumelor gri ce nu dein toate rspunsurile s umble ras n cap i mbrcat n negru, scriind i vorbind n metafore pline de culoare. Are o experien de peste 20 de ani n lucrul cu companii multinaionale unde a fost consultant, colabornd ntr-o vreme i cu guvernul Tony Blair.
Aria sa de expertiz acoper zona de strategie corporativ, companii multinaionale i fenomenul de globalizare. Kjell Nordstrom ine prelegeri n toat lumea i este considerat un "rebel cu o cauz".
Conferinele sale combin rigoarea academic cu logica i gndirea "funky-free". Este extrem de apreciat i va fi prezent i la Bucureti, la conferina "Transforming Leadership", organizat pe 29 mai de Hay Group Management Consultants, la Hotel Hilton.
Dr. Jonas Ridderstrale este unul dintre cei mai importani membri ai noii generaii de guru de business din Europa. El nfrunt nebunia i hiperbola ce marcheaz economia mondial, iar farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enorm atenie din partea instituiilor media din ntreaga lume. n martie 2004 el a fost invitat de CNN n cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbtut ideile prezentate n crile sale. Dr. Ridderstrale a fost de asemenea prezentat n revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, Stern, Paris Match i multe alte publicaii de pe tot globul. Studiile sale sunt axate pe modele organizaionale i stiluri de leadership noi i au fost publicate n jurnale academice de marc, precum Business Strategy Review, Organization Science i CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource.
Ideile Funky Business n Romnia
Ideile "funky" susinute de cei doi universitari suedezi i-au gsit susintori i n mediul de afaceri din Romnia. Funky Business este prima companie din Romnia care a mprumutat numele crii, la iniiativa fondatorului ei, Diana Graepel. Cutarea permanent a inovaiei i diferenierii fa de competiie, despre care vorbesc autorii, a fost pus n practic n domeniul comunicrii, prin abordarea unei poziii de ni, compania fiind prima pe piaa local specializat n marketing experienial.
Editura PUBLICA
Lansarea Funky Business - Talentul face capitalul s danseze, ediia n limba romn, coincide cu lansarea Editurii Publica pe piaa editorial din Romnia.
ntr-o lume a afacerilor n continu transformare, Publica i propune s identifice i s promoveze acele cri capabile s produc schimbare. Ceea ce au n comun autorii pe care ii publicm, fie ei universitari sau practicieni, este excelena profesional i vizionarismul. Indiferent de domeniul sau industria n care ne desfurm activitatea, o idee nou are un impact hotrtor asupra felului n care acionm. Crile aflate n pregtirea editurii v invit s facei cunotin cu acele idei inovatoare care au transformat i continu s transforme lumea n care trim.
Mai 2007