Doamna Ada Harris este o simpatica menajera, vaduva, cu multe amintiri si prea putine sperante, multumita cu monotonia unei vietii care, in Londra anului 1957, nu pare sa pregateasca vreo surpriza. Singura dupa ce sotul a murit in razboi, doamna Harris descopera, mai mult accidental, ca viata ii rezerva inca multa frumusete, de aceasta data sub forma ideala a unei rochii Dior. Scumpa, eleganta, minunata, perfecta chiar, dar inaccesibila pentru o modesta menajera. Insa atunci cand doamna Harris reuseste sa primeasca o pensie de vaduva de razboi, o suma deloc neglijabila pentru veniturile ei mult prea mici, decizia este usor de luat: va pleca la Paris. Si nu ca o simpla turista, ci pentru o rochie, acea rochie Dior.
Trecuta de ceva vreme de primavara si mai apoi de vara vietii, necunoscand orasul luminilor si cu siguranta o prezenta nepotrivita pentru lumea fascinanta si misterioasa a modei haute couture, este si cea mai bizara clienta. Numai ca doamna Harris nu poate fi oprita asa usor. Nu doar ca se va imprieteni cu Andre, un nume cheie pentru ce inseamna Dior, dar si cu frumoasa Natasha, cea care intruchipeaza idealul de frumusete cinzecist si parizian, dar va pune piciorul in prag si cinstit, negustoreste, va comanda rochia visata. Si cum doamna Harris poate sa plateasca imediat, cu bani gheata, o gura de aer pentru o firma aflata in dificultate, se pare ca va primi in cele din urma acea rochie Dior. Nu fara piedici, intamplari amuzante sau dimpotriva, transformari la capatul carora Dior va fi o companie cu totul noua, si un final fericit. Sau doar aparent.
O comedie romantica regizata de Anthony Fabian, cu Isabelle Huppert, Lesley Manville, Rose Williams si Lambert Wilson in rolurile principale, “Doamna Harris cucereste Parisul” aduce pe marile ecrane Parisul haute couture de la sfarsitul anilor 50, cu personaje interesante si fermecatoare (fie ele si negative), moda, prezentari, crize si o lume in schimbare.