20 septembrie 2006
Orange, liderul telecomunicatiilor mobile din Romania, inaugureaza Orange concept store, un loc unde operatorul doreste sa le ofere celor care ii trec pragul o experienta deosebita, punandu-le la dispozitie un spatiu al comunicarii dincolo de tehnologie, un spatiu social si multifunctional.
Aici, vizitatorii pot testa produsele si serviciile Orange, pot cumpara cele mai noi modele de telefoane, pot servi o gustare sau o cafea, pot citi presa, se pot uita la stiri sau pot lucra pe laptop. Pentru clientii business, exista zone speciale dedicate serviciilor de transfer de date si e-mail mobil. Pentru cei curiosi, exista o zona de testare a ultimelor noutati, iar pentru cei pasionati de jocuri, o zona unde se pot juca in voie pe telefonul mobil, in timp ce Dragonul Muzical ii invata pe melomani sa descarce ultimele hituri de pe internet direct pe telefonul mobil.
In barul de la etaj se vor organiza saptamanal concerte live, dar spatiul se afla si la dispozitia celor care doresc sa organizeze aici conferinte de presa sau sa expuna produse deosebite.
Orange concept store este situat in Calea Victoriei nr. 41 si se desfasoara pe o suprafata de 653 mp, impartita pe trei nivele. Un spatiu generos, exploatat inteligent si cu un design rafinat, in care Orange isi propune sa ii determine pe vizitatori sa revina cat mai des, pentru a descoperi noutatile din universul comunicatiilor, dar si pentru a se intalni cu prietenii ori partenerii de afaceri.
"Orange concept store este adaptat celor mai variate profiluri de consumatori si propune un parcurs progresiv. Fiecare zona are o semnificatie speciala: de la pianul dotat in loc de traditionalele clape cu telefoane mobile, la Dragonul Muzical si chitara gigant, de la zona business la dr. Orange, la zona subacvatica din subsol sau la zona de relaxare si distractie de la etaj, nimic nu a fost lasat la intamplare. Sunt convins ca Orange concept store va deveni un spatiu emblematic al orasului si un loc placut pentru toti vizitatorii nostri." a spus Richard Moat - CEO Orange Romania.
the future's bright, the future's Orange
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 7,2 milioane de clienti la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006 si este parte a Grupului Orange una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari.
La sfarsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6.8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 30 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.