La pupitrul dirijoral se va afla Neil Thomson, unul dintre cei mai cunoscuti si respectati dirijori englezi. Solistii concertului sunt Adela Zaharia (soprana), Mihaela Ispan (mezzosoprana), Bogdan Mihai (tenor) si Zoltán Nagy (bas). Participa Corul Academic Radio, condus de Dan Mihai Goia.
Bilete se pot procura prin Eventim, la Casa de bilete a Salii Radio, magazinele Germanos, Vodafone, librariile Carturesti, Humanitas si online pe www.eventim.ro.
Dirijorul Neil Thomson a aparut la pupitrul unor orchestre ca London Symphony Orchestra, London Philharmonia, English Northern Philharmonia, Royal Philharmonic Concert Orchestra si London Concert Orchestra. Din 2005 a început colaborarea cu orchestrele London Philharmonic, BBC Symphony, Royal Scottish National, Aarhus Symphony din Danemarca, Lithuanian National Symphony, Orchestra Teatrului Massimo Palermo si Orchestra Simfonica din Yucatan, Mexico, Lithuanian Chamber Orchestra, RTE Concert Orchestra, având ocazia sa colaboreze cu interpreti de renume printre care Sir James Galway, Dame Moura Lympany, Sir Thomas Allen, Julian Lloyd Webber, David Geringas, Jeremy Menuhin, Gyorgy Pauk, Jean-Philippe Collard, Valentin Gheorghiu, Marin Cazacu, Sir Richard Rodney Bennett si Sarah Chang.
Colaborarea cu Orchestra de Camera Radio a început din 1992 si tot de atunci a fost invitatul orchestrelor Filarmonicilor din Cluj-Napoca, Ploiesti si Arad, iar din mai 2005 a început colaborarea cu Orchestra Nationala Radio. Ansamblul Chelsea Sinfonia din Londra este o noua orchestra care si-a propus sa reuneasca cei mai buni instrumentisti din toate orchestrele din Marea Britanie si care în unanimitate l-au ales pe Neil Thomson Director Muzical. În perioada 1992 - 2006, Neil Thomson a coordonat activitatea catedrei de dirijat de la Royal College of Music, fiind cel mai tânar dirijor care a detinut acest post. În iunie 2008, dirijorul Neil Thomson s-a aflat pentru prima data la pupitrul celebrei Israel Symphony Orchestra. A sustinut cursuri de maiestrie la Vilnius - Lituania, la Mozarteum Salzburg si a facut parte din juriile unor competitii internationale: Concursul Maazel pentru dirijori (în juriu alaturi de însusi Lorin Maazel) si Eduardo Mata din Mexico City. În 2013 este invitat sa faca parte din juriul Concursului de dirijat Prokofiev din St. Petersburg.
Tânara soprana Adela Zaharia a colaborat cu Filarmonica "Transilavania" Cluj-Napoca, Filarmonica "Banatul" Timisoara, Filarmonica "Moldova" Iasi, Filarmonica Tg. Mures, Filarmonica de Stat Arad în diverse concerte vocal-simfonice si a fost invitata sa cânte în spectacolele: La Bohčme de G. Puccini (Musetta), Don Pasquale de G. Donizetti (Norina) si Rigoletto de G.Verdi (Gilda) la Opera Româna Cluj-Napoca; Il matrimonio segreto de D. Cimarosa la Opera Maghiara Cluj-Napoca; Die Zauberflöte de W.A. Mozart la Timisoara, Oradea, Cluj Napoca. Soprana Adela Zaharia a sustinut diferite recitaluri: la Festivalul de Lied Românesc - Brasov, la Filarmonica Râmnicu-Vâlcea, la Academia de Muzica "Gh. Dima" Cluj-Napoca. De asemenea a fost invitata la concertul în aer liber de la Braila, august 2010; la Gala de opera a festivalului Viva Vox- Cluj-Napoca, mai 2010 si la Concert de lied modern în cadrul festivalului ''Cluj modern'' - Cluj-Napoca, aprilie 2011. Pâna acum a fost invitata în strainatate pentru a interpreta rolul Micaela din opera Carmen de G. Bizet la Haifa, Israel (octombrie 2011) si pentru un concert de arii din opere la Stockach - Germania (decembrie 2010). În perioada 2012 - 2014, soprana Adela Zaharia va face parte din ansamblul Komische Oper Berlin.
Solista a Operei Nationale Bucuresti, Mihaela Ispan este absolventa a Academiei de muzica Gheorghe Dima - Facultatea de Canto si Arta Scenica din Cluj-Napoca la clasa profesorilor Alexandru Farcas si Ramona Eremia. În paralel a studiat cu Niculina Mirea. Studiile post-universitare le-a facut în cadrul aceleiasi institutii, specializarea ''Stilistica interpretarii vocale''. Debutul sau (2004) a avut loc pe scena Operei Nationale Cluj cu rolul Rosina din Barbierul din Sevilla de G. Rossini si a fost urmat pe aceeasi scena de alte roluri. Prima sa aparitie (iunie 2006) pe scena Operei Nationale Bucuresti a fost tot în rolul Rosinei din Barbierul din Sevilla de G. Rossini si a avut ca rezultat angajarea sa imediata în aceasta companie. În stagiunea 2006-2007 Mihaela Ispan a debutat si la Opera Nationala din Timisoara cu rolul Fenena din Nabucco de G. Verdi. Pe parcursul stagiunii 2007-2008 mezzosoprana Mihaela Ispan a debutat în Siebel din opera Faust de Ch. Gounod, Mercedes din Carmen de G. Bizet, Dorabella din Cosi fan tutte si Cherubino din Nunta lui Figaro de W.A. Mozart. În repertoriul sau se regasesc si rolurile Imelda din Parisina d'Este de G. Donizetti, Maddalena din Rigoletto de G. Verdi, Dido din Dido si Aeneas de H. Purcell etc. Pâna acum, Mihalela Ispan a fost ascultata de melomani din România dar si de cei din Germania, Grecia (cu Bach-Akademie Stuttgart), din Italia si Franta (cu Opera Nationala Cluj), din Austria si din nou Germania (cu Teatrul Liric Craiova), Polonia, Ungaria, Spania si Marea Britanie. În paralel cu aparitiile sale în spectacole de opera, tânara mezzosoprana a avut numeroase aparitii în concerte vocal-simfonice. Astfel a interpretat partile de alto din Stabat Mater de A. M. Bononcini, G. B. Pergolčse si G. Rossini, Pasiunile, Oratoriul de Craciun si Magnificat de J.S. Bach, Misa încoronarii, Recviem, Missa Solemnis K 139 si Marea misa în do de W.A. Mozart, Paukenmesse, Nelsonmesse si Harmoniemesse de J. Haydn, Recviemul pentru arhiepiscopul Sigismundo de Michael Haydn, Misa în do major op. 86 de L. van Beethoven, Simfonia a doua de Gustav Mahler si multe altele.
Tânarul Bogdan Mihai paseste în lumea muzicala odata cu studiul viorii însa datorita calitatilor sale vocale începe sa studieze canto ca bariton, la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti, sub atenta îndrumare a profesorului Nicolae Constantinescu. Descopera noua sa vocalitate, cea de tenor, în Italia, unde marea soprana Mirella Freni îl formeaza si îi ofera bursa de studii ''Nicolai Ghiaurov''. A obtinut diploma de Master în Belcanto la Universitatea Transilvania din Brasov, România, cu soprana Mariana Nicolesco. Abordeaza cu succes roluri din sfera belcanto-ului italian, în special cele de Gioachino Rossini: Il Barbiere di Siviglia (Il Conte Almaviva), La Cenerentola (Don Ramiro), Armida (Goffredo si Carlo), Aureliano in Palmira (Aureliano), Adelaide di Borgogna (Adelberto). Interpreteaza, de asemenea, roluri de Gaetano Donizetti: Don Pasquale (Ernesto), Parisina D'Este (Ugo), Gemma di Vergy (Tamas), LElisir dAmore (Nemorino) si rolul tenorului italian din opera Der Rosenkavalier de Richard Strauss. Bogdan Mihai debuteaza în rolul Contelui Almaviva, din opera Il Barbiere di Siviglia de Rossini, pe scena Operei Nationale Bucuresti si include în spectacol, în premiera absoluta în România, scena si aria finala a tenorului "Cessa di piu resistere" care, din cauza dificultatilor tehnice extreme, este ocolita de majoritatea interpretilor acestui rol. Acest rol îi deschide portile marilor teatre de opera din lume unde astazi este invitat: Stuttgart Staatsoper, Dresden Semperoper, Deutsche Oper Berlin, Zürich Opernhaus, Klagenfurt Staadtheater (Austria), Théâtre du Châtelet (Paris), Garsington Opera Festival (Londra), St. John Smith Square (Londra), Festival della Valle d'Itria (Martina Franca), Rossini Opera Festival (Pesaro), Suntory Hall (Tokyo), Mikhailovsky Theater (St. Petersburg). În octombrie 2011 a fost invitat de soprana Angela Gheorghiu sa sustina împreuna doua concerte extraordinare de belcanto, pe scena prestigioasei Suntory Hall din Tokyo. Angajamentele viitoare includ rolul Contelui Almaviva în Il Barbiere di Siviglia de Rossini la Deutsche Oper Berlin, Theatro Massimo di Palmero si New Orleans Opera (USA). De asemenea va interpreta rolul Ernesto în Don Pasquale de Gaetano Donizetti la Cuivilles Theater München (celebrul teatru unde însusi Mozart a dirijat premiera operei Idomeneo). Lista contractelor se întinde pâna în 2014 iar din evenimentele viitoare pot fi enumerate: debutul în opera La Scala di Seta de Rossini la Concertgebouw Amsterdam (concert transmis în direct în întreaga Europa), rolul Don Ramiro în La Cenerentola de Rossini la Stuttgart Staatsoper si Opera du Rhin Strasbourg. Cu aceeasi placere si profesionalism, tenorul Bogdan Mihai abordeaza si repertoriul vocal-simfonic, într-o fructuoasa colaborare cu Orchestra de Camera Radio, incluzând : Misa în do minor K423 de Mozart, Marea misa cu orga, Misa Nelson si Theresienmesse de Joseph Haydn, Misa Prodefuncto de Michael Haydn, Cantata nr. 182 Himmelkonig, sei willkommen de Bach, pe scena Salii Radio din Bucuresti. Anul 2012 înseamna pentru tenorul Bogdan Mihai si aparitia sa pe piata internationala cu doua DVD-uri de Rossini, Aureliano in Palmira de la Martina Franca (2011) - la casa discografica italiana Bongiovanni si Adelaide di Borgogna de la Rossini Opera Festival Pesaro (2011) - la Deutsche Gramophone. Ambele productii au fost transmise deja în direct în toata Europa, America si Asia. Pe 16 decembrie 2012 este invitat sa sustina un concert de belcanto împreuna cu Angela Gheorghiu, la Palatul Kremlin.
Cu o cariera artistica care se desfasoara cu preponderenta în strainatate, basul Zoltán Nagy s-a format la Academia de Muzica "Gheorghe Dima" din Cluj-Napoca, la clasa prof. univ. Gheorghe Rosu si s-a perfectionat la Universitatea Mozarteum din Salzburg sub îndrumarea profesorilor Boris Bakow si Breda Zakotnik. Înca din timpul studiilor a fost solicitat sa faca parte din ansamblul Operei de Stat din Viena. În plus a urmat mai multe cursuri de maiestrie în România, Italia, Elvetia si Austria având astfel ocazia sa îsi slefuiasa arta interpretativa sub îndrumarea unor prestigiosi solisti: Mariana Nicolesco, Ion Buzea, Ionel Pantea, Angelika Kirchschlager, Paola Fornasari si Claudia Visc. Este perioada în care a participat la mai multe competitii de canto si în care a câstigat premii la Concursul international Haricela Darclée de la Braila, Concursul de muzica româneasca de la Cluj-Napoca si al patrulea Concurs european de opera "Debut" în Germania. Zoltán Nagy si-a început cariera solistica pe scena Operei Române din Cluj-Napoca cu rolul Don Basilio din Barbierul din Sevilla, urmat de Angelotti din Tosca, apoi a evoluat în spectacole la Opera Maghiara din Cluj-Napoca în rolurile Figaro din Nunta lui Figaro, Don Basilio si Angelotti; la Palatul artelor din Budapesta: Masetto din Don Giovanni, la Opera de Stat din Saarbrücken: Figaro, la Opera din Leipzig: Hans Schwarz din Maestrii cântareti din Nürnberg si Schaunard din La Bohčme. Perioada petrecuta la Opera din Viena a înscris în palmaresul sau alte roluri importante - Zuniga din Carmen, Pistola din Falstaff, Carlo V din Don Carlo, Baron Douphol din La Traviata, Gregorio din Romeo si Julieta si multe altele. Tot aici a avut ocazia sa evolueze sub baghete celebre: Renato Palumbo, Marco Armiliato, Paolo Carignani, Adam Fischer, Asher Fisch, Peter Schneider, Stefan Soltesz. Pentru basul Zoltán Nagy repertoriul vocal-simfonic este la fel de atractiv. De aceea a acceptat de multe ori sa sustina partile vocale de bas în Recviemul de Mozart, Recviemul de Gabriel Fauré, Magnificat de Johann Sebastian Bach, Missa in angustiis de Joseph Haydn, Te Deum de Zoltán Kodály, Die Legende von der heiligen Elisabeth de Franz Liszt, Stabat Mater de Gioachino Rossini, Te Deum de Marc-Antoine Charpentier. Stagiunea 2011 - 2012 a fost una extrem de încarcata dar i-a adus mari satisfactii. Zoltán Nagy a fost prezent pe scena Operei din Leipzig, la Palace of the Arts Budapest într-un concert omagial cu prilejul aniversarii lui Bartók, la Kammeroper Wien, la Opera Festival St. Margarethen, la Stadttheater Klagenfurt, la Opera de Nice si la Salzburger Festspiele.
Colaborarea cu Orchestra de Camera Radio a început din 1992 si tot de atunci a fost invitatul orchestrelor Filarmonicilor din Cluj-Napoca, Ploiesti si Arad, iar din mai 2005 a început colaborarea cu Orchestra Nationala Radio. Ansamblul Chelsea Sinfonia din Londra este o noua orchestra care si-a propus sa reuneasca cei mai buni instrumentisti din toate orchestrele din Marea Britanie si care în unanimitate l-au ales pe Neil Thomson Director Muzical. În perioada 1992 - 2006, Neil Thomson a coordonat activitatea catedrei de dirijat de la Royal College of Music, fiind cel mai tânar dirijor care a detinut acest post. În iunie 2008, dirijorul Neil Thomson s-a aflat pentru prima data la pupitrul celebrei Israel Symphony Orchestra. A sustinut cursuri de maiestrie la Vilnius - Lituania, la Mozarteum Salzburg si a facut parte din juriile unor competitii internationale: Concursul Maazel pentru dirijori (în juriu alaturi de însusi Lorin Maazel) si Eduardo Mata din Mexico City. În 2013 este invitat sa faca parte din juriul Concursului de dirijat Prokofiev din St. Petersburg.
Tânara soprana Adela Zaharia a colaborat cu Filarmonica "Transilavania" Cluj-Napoca, Filarmonica "Banatul" Timisoara, Filarmonica "Moldova" Iasi, Filarmonica Tg. Mures, Filarmonica de Stat Arad în diverse concerte vocal-simfonice si a fost invitata sa cânte în spectacolele: La Bohčme de G. Puccini (Musetta), Don Pasquale de G. Donizetti (Norina) si Rigoletto de G.Verdi (Gilda) la Opera Româna Cluj-Napoca; Il matrimonio segreto de D. Cimarosa la Opera Maghiara Cluj-Napoca; Die Zauberflöte de W.A. Mozart la Timisoara, Oradea, Cluj Napoca. Soprana Adela Zaharia a sustinut diferite recitaluri: la Festivalul de Lied Românesc - Brasov, la Filarmonica Râmnicu-Vâlcea, la Academia de Muzica "Gh. Dima" Cluj-Napoca. De asemenea a fost invitata la concertul în aer liber de la Braila, august 2010; la Gala de opera a festivalului Viva Vox- Cluj-Napoca, mai 2010 si la Concert de lied modern în cadrul festivalului ''Cluj modern'' - Cluj-Napoca, aprilie 2011. Pâna acum a fost invitata în strainatate pentru a interpreta rolul Micaela din opera Carmen de G. Bizet la Haifa, Israel (octombrie 2011) si pentru un concert de arii din opere la Stockach - Germania (decembrie 2010). În perioada 2012 - 2014, soprana Adela Zaharia va face parte din ansamblul Komische Oper Berlin.
Solista a Operei Nationale Bucuresti, Mihaela Ispan este absolventa a Academiei de muzica Gheorghe Dima - Facultatea de Canto si Arta Scenica din Cluj-Napoca la clasa profesorilor Alexandru Farcas si Ramona Eremia. În paralel a studiat cu Niculina Mirea. Studiile post-universitare le-a facut în cadrul aceleiasi institutii, specializarea ''Stilistica interpretarii vocale''. Debutul sau (2004) a avut loc pe scena Operei Nationale Cluj cu rolul Rosina din Barbierul din Sevilla de G. Rossini si a fost urmat pe aceeasi scena de alte roluri. Prima sa aparitie (iunie 2006) pe scena Operei Nationale Bucuresti a fost tot în rolul Rosinei din Barbierul din Sevilla de G. Rossini si a avut ca rezultat angajarea sa imediata în aceasta companie. În stagiunea 2006-2007 Mihaela Ispan a debutat si la Opera Nationala din Timisoara cu rolul Fenena din Nabucco de G. Verdi. Pe parcursul stagiunii 2007-2008 mezzosoprana Mihaela Ispan a debutat în Siebel din opera Faust de Ch. Gounod, Mercedes din Carmen de G. Bizet, Dorabella din Cosi fan tutte si Cherubino din Nunta lui Figaro de W.A. Mozart. În repertoriul sau se regasesc si rolurile Imelda din Parisina d'Este de G. Donizetti, Maddalena din Rigoletto de G. Verdi, Dido din Dido si Aeneas de H. Purcell etc. Pâna acum, Mihalela Ispan a fost ascultata de melomani din România dar si de cei din Germania, Grecia (cu Bach-Akademie Stuttgart), din Italia si Franta (cu Opera Nationala Cluj), din Austria si din nou Germania (cu Teatrul Liric Craiova), Polonia, Ungaria, Spania si Marea Britanie. În paralel cu aparitiile sale în spectacole de opera, tânara mezzosoprana a avut numeroase aparitii în concerte vocal-simfonice. Astfel a interpretat partile de alto din Stabat Mater de A. M. Bononcini, G. B. Pergolčse si G. Rossini, Pasiunile, Oratoriul de Craciun si Magnificat de J.S. Bach, Misa încoronarii, Recviem, Missa Solemnis K 139 si Marea misa în do de W.A. Mozart, Paukenmesse, Nelsonmesse si Harmoniemesse de J. Haydn, Recviemul pentru arhiepiscopul Sigismundo de Michael Haydn, Misa în do major op. 86 de L. van Beethoven, Simfonia a doua de Gustav Mahler si multe altele.
Tânarul Bogdan Mihai paseste în lumea muzicala odata cu studiul viorii însa datorita calitatilor sale vocale începe sa studieze canto ca bariton, la Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti, sub atenta îndrumare a profesorului Nicolae Constantinescu. Descopera noua sa vocalitate, cea de tenor, în Italia, unde marea soprana Mirella Freni îl formeaza si îi ofera bursa de studii ''Nicolai Ghiaurov''. A obtinut diploma de Master în Belcanto la Universitatea Transilvania din Brasov, România, cu soprana Mariana Nicolesco. Abordeaza cu succes roluri din sfera belcanto-ului italian, în special cele de Gioachino Rossini: Il Barbiere di Siviglia (Il Conte Almaviva), La Cenerentola (Don Ramiro), Armida (Goffredo si Carlo), Aureliano in Palmira (Aureliano), Adelaide di Borgogna (Adelberto). Interpreteaza, de asemenea, roluri de Gaetano Donizetti: Don Pasquale (Ernesto), Parisina D'Este (Ugo), Gemma di Vergy (Tamas), LElisir dAmore (Nemorino) si rolul tenorului italian din opera Der Rosenkavalier de Richard Strauss. Bogdan Mihai debuteaza în rolul Contelui Almaviva, din opera Il Barbiere di Siviglia de Rossini, pe scena Operei Nationale Bucuresti si include în spectacol, în premiera absoluta în România, scena si aria finala a tenorului "Cessa di piu resistere" care, din cauza dificultatilor tehnice extreme, este ocolita de majoritatea interpretilor acestui rol. Acest rol îi deschide portile marilor teatre de opera din lume unde astazi este invitat: Stuttgart Staatsoper, Dresden Semperoper, Deutsche Oper Berlin, Zürich Opernhaus, Klagenfurt Staadtheater (Austria), Théâtre du Châtelet (Paris), Garsington Opera Festival (Londra), St. John Smith Square (Londra), Festival della Valle d'Itria (Martina Franca), Rossini Opera Festival (Pesaro), Suntory Hall (Tokyo), Mikhailovsky Theater (St. Petersburg). În octombrie 2011 a fost invitat de soprana Angela Gheorghiu sa sustina împreuna doua concerte extraordinare de belcanto, pe scena prestigioasei Suntory Hall din Tokyo. Angajamentele viitoare includ rolul Contelui Almaviva în Il Barbiere di Siviglia de Rossini la Deutsche Oper Berlin, Theatro Massimo di Palmero si New Orleans Opera (USA). De asemenea va interpreta rolul Ernesto în Don Pasquale de Gaetano Donizetti la Cuivilles Theater München (celebrul teatru unde însusi Mozart a dirijat premiera operei Idomeneo). Lista contractelor se întinde pâna în 2014 iar din evenimentele viitoare pot fi enumerate: debutul în opera La Scala di Seta de Rossini la Concertgebouw Amsterdam (concert transmis în direct în întreaga Europa), rolul Don Ramiro în La Cenerentola de Rossini la Stuttgart Staatsoper si Opera du Rhin Strasbourg. Cu aceeasi placere si profesionalism, tenorul Bogdan Mihai abordeaza si repertoriul vocal-simfonic, într-o fructuoasa colaborare cu Orchestra de Camera Radio, incluzând : Misa în do minor K423 de Mozart, Marea misa cu orga, Misa Nelson si Theresienmesse de Joseph Haydn, Misa Prodefuncto de Michael Haydn, Cantata nr. 182 Himmelkonig, sei willkommen de Bach, pe scena Salii Radio din Bucuresti. Anul 2012 înseamna pentru tenorul Bogdan Mihai si aparitia sa pe piata internationala cu doua DVD-uri de Rossini, Aureliano in Palmira de la Martina Franca (2011) - la casa discografica italiana Bongiovanni si Adelaide di Borgogna de la Rossini Opera Festival Pesaro (2011) - la Deutsche Gramophone. Ambele productii au fost transmise deja în direct în toata Europa, America si Asia. Pe 16 decembrie 2012 este invitat sa sustina un concert de belcanto împreuna cu Angela Gheorghiu, la Palatul Kremlin.
Cu o cariera artistica care se desfasoara cu preponderenta în strainatate, basul Zoltán Nagy s-a format la Academia de Muzica "Gheorghe Dima" din Cluj-Napoca, la clasa prof. univ. Gheorghe Rosu si s-a perfectionat la Universitatea Mozarteum din Salzburg sub îndrumarea profesorilor Boris Bakow si Breda Zakotnik. Înca din timpul studiilor a fost solicitat sa faca parte din ansamblul Operei de Stat din Viena. În plus a urmat mai multe cursuri de maiestrie în România, Italia, Elvetia si Austria având astfel ocazia sa îsi slefuiasa arta interpretativa sub îndrumarea unor prestigiosi solisti: Mariana Nicolesco, Ion Buzea, Ionel Pantea, Angelika Kirchschlager, Paola Fornasari si Claudia Visc. Este perioada în care a participat la mai multe competitii de canto si în care a câstigat premii la Concursul international Hariclea Darclée de la Braila, Concursul de muzica româneasca de la Cluj-Napoca si al patrulea Concurs european de opera "Debut" în Germania. Zoltán Nagy si-a început cariera solistica pe scena Operei Române din Cluj-Napoca cu rolul Don Basilio din Barbierul din Sevilla, urmat de Angelotti din Tosca, apoi a evoluat în spectacole la Opera Maghiara din Cluj-Napoca în rolurile Figaro din Nunta lui Figaro, Don Basilio si Angelotti; la Palatul artelor din Budapesta: Masetto din Don Giovanni, la Opera de Stat din Saarbrücken: Figaro, la Opera din Leipzig: Hans Schwarz din Maestrii cântareti din Nürnberg si Schaunard din La Bohčme. Perioada petrecuta la Opera din Viena a înscris în palmaresul sau alte roluri importante - Zuniga din Carmen, Pistola din Falstaff, Carlo V din Don Carlo, Baron Douphol din La Traviata, Gregorio din Romeo si Julieta si multe altele. Tot aici a avut ocazia sa evolueze sub baghete celebre: Renato Palumbo, Marco Armiliato, Paolo Carignani, Adam Fischer, Asher Fisch, Peter Schneider, Stefan Soltesz. Pentru basul Zoltán Nagy repertoriul vocal-simfonic este la fel de atractiv. De aceea a acceptat de multe ori sa sustina partile vocale de bas în Recviemul de Mozart, Recviemul de Gabriel Fauré, Magnificat de Johann Sebastian Bach, Missa in angustiis de Joseph Haydn, Te Deum de Zoltán Kodály, Die Legende von der heiligen Elisabeth de Franz Liszt, Stabat Mater de Gioachino Rossini, Te Deum de Marc-Antoine Charpentier. Stagiunea 2011 - 2012 a fost una extrem de încarcata dar i-a adus mari satisfactii. Zoltán Nagy a fost prezent pe scena Operei din Leipzig, la Palace of the Arts Budapest într-un concert omagial cu prilejul aniversarii lui Bartók, la Kammeroper Wien, la Opera Festival St. Margarethen, la Stadttheater Klagenfurt, la Opera de Nice si la Salzburger Festspiele.
Comunicat: radioromania.ro