Adela Parvu, bloggerul specializat in domeniul home & deco, a confirmat prezenta la PrintTex Conference, evenimentul dedicat exclusiv printului pe textile si organizat in data de 9 septembrie, la Romexpo.
Parvu are o experienta vasta in jurnalismul amenajarilor interioare, incei 18 ani de activitate coordonand activitatea publicatiilor Ideal Decor, Practic Idei pentru Casa, Gradina si Apartament si Util. A ocupat functia de Redactor Sef al revistelor Casa si Gradina si Villa Design, dezvoltand conceptul publicatiilor si coordonand intregul process editorial. A facut parte si din echipa companiei Intact, ocupand functia de Editor pentru Jurnalul Casei Mele, suplimentul ziarului Jurnalul National.
“Poate ca mi-a fost sortit sa-mi iasa in cale sediul unei reviste de amenajari si sa am curajul sa intru pe usa ei ca sa aflu mai multe. Am realizat ca asta imi doresc sa fac, sa scriu despre lucruri folositoare si despre oameni care fac proiecte frumoase. A fost vorba despre un cumul de alegeri. Am ales sa scriu despre ceea ce este de trebuinta in casele, gradinile si vietile oamenilor si sa intru in aceasta lumea a amenajarilor, care nu este perfecta, dar care este asa cum visam in copilarie, cu multe culori, cu lucruri frumoase si cu povesti despre fata buna a semenilor mei”, povesteste Adela Parvu despre inceputurile sale in cariera sa de jurnalist specializat pe domeniul home & deco.
Mai mult decat atat, Adela Parvu a fost si PR Manager pentru Delta Studio, companie cu peste doua decenii de experienta in amenajarile interioare exclusiviste. Incepand cu luna septembrie a anului 2014, Adela face parte din echipa de design a show-ului de televiziune Visuri la Cheie, emisiunea care are ca scop imbunatatirea locuintelor pentru familiile din Romania care se afla intr-o situatie mai delicata pe plan financiar.
Bloggerul Adela Parvu a colaborat si cu publicatii pentru femei, scriind tot pe domeniul sau de expertiza, respectiv Tango, Femeia, Mami, Beau Monde si multe alte titluri cunoscute la nivel national.
Vizibilitate in Online
Adela Parvu este una dintre cele mai cunoscute figuri din mediul online, fiind activa pe retele de socializare precum Facebook, Twitter, Tumblr, Pinterest, Google Plus si LinkedIn.
foto adelaparvu.com
Doar pe Facebook are peste 50.000 de followers, iar posturile sale de pe Pinterest au adunat peste 1.400 de fani. Pe LinkedIn detine peste 500 de contacte, iar pe Google+ posturile sale au adunat peste 3.500 de oameni care ii urmaresc profilul.
In total, pe toate retelele de socializare din mediul online, Adela Parvu a reusit sa stranga un numar estimativ de peste 55.000 de fani.
La PrintTex Conference, Adela Parvu va vorbi despre Importanta printului digital pe textile in design interior.
Despre PrintTex Conference (Conferinta PrintTex) este evenimentul conex al targurilor Print & Sign si Gifts Show si va avea loc in data de 9 septembrie, la Romexpo. Aflat la prima editie, evenimentul vine in intampinarea tendintelor pietei, fiind dedicat exclusiv printului digital pe textile pe care specialistii il numesc “The big next thing”.
Speakeri romani si straini vor creiona, timp de 4 ore, tema principala a PrintTex Conference: Viitorul Print-ului pe textile. Raimar Kuhnen Burger, Teodora Burz, Adela Parvu, Mike Horsten, Olivia Jippa, Alexandra Mocenco, Ioan Balasa, Dorina Horatau si Robert Buta vor sustine prezentari care vor aborda subiecte precum: Importanta printulului pe textile in industria de fashion Design si productie personalizata; schimbarile aduse in industria modei de printul digital, Printul pe textile in decorul interior si productia publicitara, Imprimarea digitala utilizata in promovarea portului popular romanesc, Viitorul printulul digital pe textile in industria de promotionale, Cum a revolutionat printul digital pe textile intrega industrie de tipar si semnalistica, Importanta printului digital pe textile in design interior. Rezerva-ti un loc in sala!
PrintTex Conference va atrage o audienta formata din advertiseri, fashion designeri, arhitecti, producatori de textile, directori generali, directori de achizitie si marketeri din retail de fashion si din companii mari interesate de comunicarea vizuala si semnalistica pe textile, ce fac parte din domeniile cele mai mari consumatoare de publicitate: farma, banking, retail – FMCG, asigurari, auto.
Evenimentul are loc pe 9 septembrie, incepand cu ora 11:00, la Romexpo, in cadrul Print Sign si Gifts Show, targurile de tipar si semnalistica, respectiv de obiecte promotionale, organizate in perioada 8-11 septembrie in Pavilioanele C1, C2, C4, C5 si C6 din Romexpo.
Iulie 2015