"Campania 'Real. Sibiu, tanar din 1191' a fost o initiativa care s-a dorit foarte locala, dar s-a mers prea departe. Afisele au aparut dintr-o eroare si am stopat campania", a mai spus Johannis. Sloganul 'Real. Sibiu, tanar din 1191' a aparut in urma cu o saptamana, la Sibiu, pe mai multe afise si machete de presa, fara aprobarea Ministerului Culturii care are semnat un contract de promovare a programului cu compania GAV/Scholz & Friends. 'Avem o singura firma cu care lucram, GAV, care a propus conceptul 'Normal. Sibiu, tanar din 1191' si il deruleaza. La nivel local, in Sibiu, pot fi diverse firme care sa tipareasca afise, sa imprime pixuri cu elementele campaniei create de GAV. Noi am cesionat folosirea elementelor campaniei 'Normal. Sibiu, tanar din 1191' catre Asociatia Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007, pentru a le folosi. Faptul ca au fost schimbate prin 'Real. Sibiu, tanar din 1191' este o problema de drepturi de autor", a declarat pentru Mediafax, Sergiu Nistor, comisarul programului . El a precizat ca MCC mentine contractul cu GAV/Scholz & Friends, neintentionand sa faca intelegeri cu alte firme pentru comunicarea programului "Sibiu 2007". Marius Constantin nu a dorit sa faca niciun comentariu.