„La fotbal, la politica si la internet se pricepe toata lumea”. Este premisa de la care autoarea cartii „New Media”, publicata de editura Tritonic, Dorina Gutu, porneste prima analiza din Romania asupra lumii virtuale. „Este o carte despre realitatile mai mult sau mai putin tehnologice in care gandim, traim, muncim, socializam, ne distram”, dupa cum subliniaza insasi autoarea cartii.
Cartea doreste sa acopere toate aspectele regasite in comunitatea on-line a navigatorilor pe internet din Romania. Fiind prima lucrare de acest gen realizata pe segmentul consumatorilor de internet autohtoni, cartea incearca sa raspunda la o gama cat mai mare de intrebari legate de acest subiect. Motiv pentru care prezinta un grad accentuat de fragmentare la nivel structural. Cele 15 capitole ale cartii si varietatea de subiecte dezbatute o transforma intr-o lucrare completa, apreciata de cititorii sai.
Pornind de la elementele de baza in conceptul de new media, continuand cu blogurile si politica romaneasca inserata in virtual, cartea-experiment contine o gama variata de analize asupra acestui fenomen global, exemple si interviuri cu oameni politici si jurnalisti cu bloguri. Este lectura ideala pentru cei antrenati sa traiasca simultan in realitatea cotidiana a jurnalului virtual si in cea a societatii palpabile.
PROMOTOR
Expert in comunicare
> Dorina Gutu, in varsta de 32 de ani, este printre putinii experti pe comunicare politica din Romania care s-au putut bucura de o bursa Filbright a Universitatii Stanford.
> Cu o vasta experienta dobandita in timpul lucrarilor de cercetare, autoarea a mai publicat pana in prezent noua lucrari.
> Printre cele mai noi se numara „Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990-2005)” si „Razboiul din Irak si razboiul de acasa. O campanie prezidentiala americana”.