Thomas Burberry a inaugurat primul sau magazin de articole vestimentare in 1856, in Hampshire, Anglia. De la putin timp de la deschiderea acestui magazin afacerea sa a urmat un trend ascendent care a transformat magazinul Burberry intr-unul foarte mare ce comercializa diferite marfuri.
In primii ani in calitate de creator de moda, Burberry si-a concentrat si orientat talentul catre realizarea unor articole vestimentare pentru cei care isi petreceau mare parte din timp in aer liber.
Ideea principala, implementata in colectiile sale, a fost cea de a da nastere unor tinute de zi fabricate din materiale ieftine, menite sa reziste in conditii meteorologice dificile.
La inceputul anilor '90 linia Burberry a castigat respectul intregii lumi pentru creatiile sale vestimentare, castigand si dreptul de a crea uniformele ofiterilor din politia Marii Britanii.
Au urmat noi magazine ce au fost deschise in New York, Paris, Londra, iar marca Burberry a devenit sinonim al lucrurilor de calitate.
Burberry a dat nastere modei in carouri. Articolele vestimentare si accesoriile in carouri si culori rosu, negru, crem sau alb au dat nastere unei marci inregistrate. Totodata carourile specifice lansate au devenit si logo-ul companiei.
In 1997 compania Burberry a lansat si o serie de noi colectii orientate catre industria palariilor si accesoriilor.
In 2000 si 2001 aceasta a fost premiata de Consiliul Britanic al Modei pentru categorii de design clasic si contemporan.