Un nume aflat in topul preferintelor in intreaga lume, Burberry a devenit in cei peste 150 de ani de existenta un simbol al elegantei si rafinamentului, creatiile purtand aceasta marca fiind printre cele mai bune. Usor de recunoscut prin modele si culori - mai ales negru si rosu - produsele Burberry sunt preferate de vedete ca Britney Spears, Justin Timberlake, Madonna, Kate Moss, ceea ce a facut ca Burberry sa devina foarte trendy. Daca initial compania s-a lansat prin colectiile de genti si haine, recent a inceput sa vanda si accesorii, pantofi, lenjerie si chiar parfumuri. Totul de calitate exceptionala, la un pret pe masura.
Povestea Burberry incepe in 1856, cand un anume Thomas Burberry fondeaza o noua companie, bazandu-se pe experienta acumulata ca patron al unui mic magazin de tesaturi si perdele, din Basingstoke, Hampshire. Incercand sa gaseasca materiale care sa se potriveasca modelelor imaginate, Burberry a reusit sa gaseasca materialul ideal, impermeabil si rezistent, care va fi folosit pentru majoritatea creatiilor sale. Era o adevarata revolutie in domeniu, iar succesul l-a ajutat sa isi deschida primul magazin de lux chiar in Londra.
De-a lungul istoriei firmei, in afara produselor de lux tot mai apreciate de cei care doreau creatii de calitate, compania a primit si comenzi mai putin obisnuite pentru o casa de moda de lux, cum a fost realizarea noilor uniforme pentru ofiterii britanici. Celebra sigla avea sa apara la inceputul anilor '20, fiind folosita prima data pentru un impermeabil. Ulterior sigla va fi intalnita si pe umbrele, haine, esarfe, genti, accesorii, foarte populare in special in anii '60. Spre deosebire de alte case de moda, Burberry impunea un stil foarte "britanic", elegant si luxos, care s-a bucurat de succes in special in America si pe piata asiatica, unde creatiile Burberry ajungeau sa fie vandute la preturi fabuloase. In scurt timp compania si-a deschis noi reprezentante in strainatate, totul fiind controlat de la Londra.
Angajand designeri talentati si originali, compania si-a continuat extinderea, pastrandu-si publicul tinta. In 1997 noul designer a devenit Rose Marie Bravo, care a stiut sa imbine traditia companiei cu noile tendinte, scotand pe piata modele si produse care au mentinut Burberry. Imaginea companiei a castigat enorm dupa o inspirata campanie publicitara avand-o ca personaj principal pe Kate Moss.