Motivele sunt diverse: o infrastructura in cadrul careia marile proiecte de fluidizare a circulatiei au fost blocate ani in sir sau se misca in continuare cu dificultate, un numar tot mai mare de autovehicule, mult peste capacitatea orasului, precum si starea adesea critica in care se afla o buna parte din mijloacele de transport in comun, multe dintre ele foarte vechi si neavand o retea de benzi unice pentru RATB. Mai mult, desi s-a discutat in mai multe randuri despre renovarea sau extinderea retelei de piste pentru biciclisti, cele mai multe dintre acestea sunt blocate de masini sau trasate fara a luat in considerare siguranta celor care le pot folosi.
ieri Sofer care a gresit - astazi sofer care a gresit gandind ca poate circula prin Bucuresti
In acest clasament Bucurestiul este depasit de orase ca Mexico City (ocupa locul intai, cu un indice de congestie de 66 de procente), urmat de Bangkok (indice de 61%, in crestere fata de 2015), Jakarta (indice de 58) si Chongping, aflat pe locul al patrulea, cu un indice de congestie de 52%.
21 Februarie 2017