Bigotti, recunoscut si sub denumirea de Bigotti Exclusive, este un brand romanesc binecunoscut atat in tara cat si in afara granitelor. Compania a fost infiintata in anul 1997, iar in prezent detine in tara 23 de magazine in principalele orase din Romania si unul in Ucraina.
De-a lungul timpului, calitatea superioara a tesaturilor si a materialelor a transformat brandul intr-unul premium. Bigotti a urmarit stilul italian in moda si promoveaza produse de lux, insa si business, smart casual si trendy – care, conform politicii brandului, se adreseaza barbatului modern si pretentios.
Bigotti produce pe langa piesele vestimentare si accesorii din piele, de cea mai buna calitate, care-i confera oricarui barbat garantia unei imagini originale si de succes. Colectiile sub care se regasesc produsele brandului sunt Bigotti (vestimentatie business in stil clasic, dar si smart casual), Ego Bigotti (tinute casual, trendy) si Artigiani (brandul de lux adresat consumatorului sofisticat cu pretentii ridicate).
Pe langa costumele elegante si vestimentatia rafinata, camasa alba reprezinta un “must have” in garderoba oricarui barbat. Aceasteia i se da si o anumita definitie pentru a-i sublinia importanta. Asadar, camasa alba este “terenul de joaca perfect al accesoriilor”, al barbatilor indrazneti, care nu se tem de a se pune in evidenta.
Colectia sezonului toamna / iarna 2012 combina foarte bine stilul traditional cu cel futurist, formele si culorile fiind desprinse parca din natura. Astfel linia sofisticata este creata din aceste mari contraste, care se imbina perfect. Linia traditionala se alatura liniei moderne intr-un concept nou pe piata, un concept revolutionar.
A.V.
editor artline.ro