Chiar daca celebra papusa Barbie, altadata preferata fetitelor de pretutindeni, a trebuit sa se confrunte cu o redutabila concurenta pe piata jucariilor - pentru a mentiona doar ascensiunea jocurilor video si papusile rivale Bratz, de la MGA Entertainment - frumoasa cu toalete elegante si-a pastrat farmecul. Dupa o perioada nu tocmai fasta, compania Mattel, care produce celebra marca, a anuntat recent ca vanzarile au crescut, iar Barbie este inca la moda. In ultimele trei luni ale lui 2006 Mattel a inregistrat un profit de aproape 300 milioane dolari. Chiar daca este o crestere modesta, de doar 2.6 procente fata de aceeasi perioada a lui 2005, este o reusita pentru Barbie.
Pentru a rezista concurentei, cei de la Mattel au diversificat si mai mult colectia Barbie, lansand papusi inspirate de personajul Dora the Explorer, din serialul omonim de televiziune. Mai mult, s-a acordat o atentie deosebita diviziilor Mattel Brands si Fisher-Price Brands. Iar Barbie este in continuare rasfatata Mattel, fiind lansat atat un nou joc video, cat si site-ul barbie.com, cu milioane de vizitatori in fiecare luna.
Februarie 2007