Pana pe 11 februarie 2018 sunt asteptati sa se inscrie copii si tineri cu varste cuprinse intre 7 si 18 ani. inscrierile se fac prin transmiterea unei solicitari pe adresa de email : office@teatrulvienezdecopii.ro
Atelierele de selectie au loc in luna februarie 2018 iar cursurile si antrenamentele incep din luna martie.
Spectacolul pe care copiii il vor pregati pentru toamna aceasta ramane o surpriza ce va fi dezvaluita publicului bucurestean, la momentul potrivit.
Daca aveti copii si doriti ca si ei sa se numere printre “Copiii care joaca teatru”, va asteptam la preselectii!
Teatrul Vienez de Copii – alternativa sanatoasa si creativa, pentru timpul liber al copiilor
Teatrul Vienez de Copii este o trupa formata din copii cu varste cuprinse intre 7 si 18 ani, care in fiecare an se antreneaza si pregatesc un spectacol, dupa un autor clasic. Atelierele de lucru sunt coordonate de catre o echipa de actori profesionisti si toate spectacolele pregatite sunt deschise publicului, in cadrul unei ministagiuni cu peste 10 reprezentatii.
Trupa din Bucuresti se afla deja in al zecelea an de activitate, iar spectacolele prezentate publicului au fost:
2009: Visul unei nopti de vara, William Shakespeare
2010: Bolnavul inchipuit, Moliere
2011: Galcevile din Chioggia, Carlo Goldoni
2012: Risipitorul, Ferdinand Raimund
2013: Pusculita, Eugene Labiche
2014: A douasprezecea noapte, William Shakespeare
2015: Scolarii neastamparati, Johann Nestroy
2016: Balul hotilor, Jean Anouilh
2017: Taranul milionar, Ferdinand Raimund
In urma unui studiu stiintific desfasurat in Austria, de psihologi si neurologi, la care au participat 126 de copii de 8 ani, Das Wiener Kindertheater a demonstrat ca, in cadrul activitatilor specifice teatrului, anumite abilitati cognitiv-comportamentale se dezvolta cu pana la 50%!
Infiintat in 1994, la Viena, de catre actrita si regizoarea austriaca Sylvia Rotter, Das Wiener Kindertheater – Teatrul Vienez de Copii foloseste metode de pregatire lingvistica, tehnici de respiratie si exercitii de ritm, atentie, memorie, improvizatie, lucru in echipa, iar copiii invata sa fie increzatori in ei insisi, sa interactioneze unii cu altii, sa-si dezvolte expresia lingvistica si fizica, intr-o atmosfera de auto-descoperire.