Pana in 1975, trupa reusise sa se impuna pe piata muzicala printr-un sunet specific, usor de recunoscut, care va da nastere unor albume precum Arrival, The Album sau Voulez-Vous, cu melodii foarte usor de fredonat, desi compozitiile erau destul de complexe, in spiritul epocii. Ulterior, pe masura ce anii '80 aduceau noi tendinte si un nou sunet, ABBA va reveni la productiile si compozitiile mai simple de pe primele materiale discografice - in buna parte sustinute doar de sintetizatorul marca Benny - pana la ultimul, The Visitors, lansat in 1981, care marca si finalul trupei.
In 1977, un an important pentru trupa, ABBA se remarca prin energie si curajul de a experimenta, fara sa ezite sa-si asume riscuri in plan muzical, riscuri ce s-au dovedit, de regula, castigatoare.
Dupa un turneu de succes in Europa si Australia, formatia a devenit cunoscuta si pentru concertele sale reusite, care demonstrau ca totul nu era doar rezultatul trucurilor din studioul de inregistrari. Abbamania, curent care avea sa fie surprins si de regizorul Lasse Hallstrom in "Abba - The Movie" (inregistrat in timpul turneului australian) era deja la apogeu. In acelasi an, demonstrand din nou nevoia de experimente, ABBA oferea fanilor si patru noi piese, in forma unui mini-musical, "The Girl With The Golden Hair". Cele patru piese erau Thank You For The Music, I Wonder (Departure), I'm A Marionette and Get On The Carousel, suficiente pentru un EP.
Ideea musicalului era simpla, fiind povestea unei fetite foarte talentate si pasionate de muzica. Aceasta isi paraseste orasul natal, plecand in cautarea visului, reuseste sa ajunga o mare vedeta, dar in egala masura este captiva succesului sau. Cand musicalul a fost pus in scena Agnetha Faltskog si Anni Frid Lyngstad au jucat alternativ rolul fetei, purtand peruci si costume identice, pentru a demonstra ca personajul o reprezinta pe fiecare.
Cand turneul s-a sfarsit in martie 1977, cele patru piese erau gata pentru urmatorul album. In final, s-a renuntat la "Get On The Carousel", compozitie considerata prea repetitiva si nepotrivita unui disc. Insa in loc de a incepe inregistrarea uneia din cele trei piese alese, trupa s-a decis sa inceapa prima sesiune, pe 31 mai 1977, cu o noua compozitie, cu titlul provizoriu A Bit of Myself. Cu ajutorul managerului Stig Anderson, care adesea a oferit sfaturi si mai ales versuri inspirate, piesa avea sa capete un nou nume : The Name Of The Game.
24 Noiembrie 2007