Adaptare dupa „Pescarusul Jonathan Livingstone”, de Richard Bach, piesa regizata de Simion este o fabula a zborului si spune povestea „incercarii permanente de a fi mai mult decat suntem si de a reusi sa devenim ceea ce ne dorim atunci cand visul se bazeaza pe credinta si curaj”.„Calatoria” este facuta de cinci actori ai Teatrului „Mihai Eminescu” din Botosani si, dupa ce a reprezentat Romania, in septembrie, la Festivalul International de Teatru Experimental de la Cairo, a ajuns in Bucuresti, in cadrul proiectului cultural Fratelli Studios. Pentru anul acesta este programata o singura reprezentatie in Capitala, cea de maine, la care intrarea se face pe baza de invitatie.
In 2008, „Calatoria” vrea sa revina intr-un teatru de pe Dambovita, continua pe scena din Botosani si pleaca in deplasare la festivaluri din Mexic si Italia. „E un spectacol viu, care te inalta si-ti da forta”„Calatoria” lui Chris Simion dureaza 60 de minute, timp in care se sparg toate canoanele spectacolului de teatru clasic - asa cum ii place regizoarei care urca tinerii deasupra Teatrului National, sa vada spectacole in Laptaria lu’ Enache. Portia de teatru experimental ce se va servi maine, la Fratelli, imbina textul, muzica, proiectia, lumina si dansul intr-o cheie regizorala moderna. „Este un spectacol la care eu tin enorm pentru ca este foarte frumos, estetic vorbind, dar si ca mesaj. Este un spectacol viu, cu o energie pozitiva, care te inalta si care-ti da forta sa-ti depasesti limitele”, arata Chris Simion.De ce sa vina bucurestenii, maine, la „Calatoria”? „Ne zbatem in mocirla destul. Avem suficiente spectacole agresive, violente, urate. Incerc sa provoc la un alt tip de experienta sufleteasca si spirituala. Bucurestenii au nevoie de un spectacol care sa-i curete, sa-i lumineze”, crede regizoarea cu mare priza la pustimea Capitalei. Din distributia spectacolului experimental „Calatoria” fac parte tinerii actori Bogdan Muncaciu (Jonathan Livingstone), Eduard Sandu, Andreea Motcu, Bogdan Horga si Mihai Dontu.