La Editura Meteor Press a aparut volumul „Principiul 80/ 20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin” de Richard Koch.
“Principiul 80/20 este atat de valoros pentru ca este contraintuitiv. Noi ne asteptam in general ca toate cauzele sa fie la fel de importante. Ca toti clientii sa fie la fel de pretiosi. Ca fiecare afacere, fiecare produs sau fiecare dolar incasat din vanzari sa fie la fel de bun ca oricare altul. Ca toti angajatii dintr-o anumita categorie sa aiba cam aceeasi valoare. Ca fiecare zi, saptamana sau an de munca sa aiba aceeasi semnificatie. Ca toti prietenii nostri sa fie, cu aproximatie, la fel de importanti pentru noi. Ca toate cererile sau apelurile telefonice sa fie tratate la fel. Ca o universitate sa fie la fel de buna ca alta. Ca toate problemele sa aiba un numar mare de cauze, asa incat nu merita sa izolam cateva cauze esentiale. Ca toate ocaziile sa aiba aceeasi valoare, asa incat sa le tratam in acelasi mod.”(Richard Koch )
A.I.
editor artline.ro
9 februarie 2012